<

Queenie ♥

Matte var är du?! Där är du, jaaay! ♥
 
Queenie heter jag och jag är alltid glaaad!
Jag är snart 6 månader gammal och föddes tillsammans med mina syskon i Ljusdal. När jag var 8 veckor gammal fick jag komma till min matte som jag älskade från första stund. Jag fick även en storebror som jag ser upp till som bara den! Hippie som han heter gillade mig inte i början, men efter någon vecka sisådär charmade jag honom totalt och nu lär han mig aaaallt han kan!
 
Detta har han lärt mig hittills:
→ Att man skäller på hundar som kommer in på jobbet eller som passerar oss på promenad
→ Hur man rullar sig i äckliga saker ute
→ Att katterna, som matte kallar dom, gömmer godsaker i sin hemliga låda, konsten är bara att veta när det är serverat
→ Hur man äter gräs 
→ Hur man tigger 
Detta är superviktiga grejer att kunna och jag är så glaaad att Hippie är den som visar mig allt ♥
Matte säger att jag är jättelik Hippie och att hon nu har två fishundar istället för bara en. Jag vet inte vad hon pratar om, men det gör mig glad ändå då för Hippie är min idol ♥ 
 
I övrigt så älskar jag mat, godis, mys och bus. Min bästa buskompis heter Yuki. Vi brukar leka tills vi stupar. Eller egentligen till jag stupar för hon har energi till tusen... Vi har alltid jättekul, men till och från kan hon vara lite hårdhänt och då blir jag arg. Det händer ibland också att vi ryker ihop lite när vi fått något gott att tugga på, man måste ju hålla reda på sina godsaker liksom, men vi älskar varandra som bara den ♥ 
 
Dom där konstiga katterna älskar jag också. Den som heter Winnie älskar mig tillbaka och vi brukar ligga och sova tillsammans ibland. Det är jättemysigt! Förra veckan blev jag även officiellt godkänd av den andra katten, Olivia. Hon la sig brevid mig när vi skulle sova och började tvätta mig på huvudet, vilket var jätteskönt, men samtidigt lite läskigt. Hon har nämligen inte varit helt övertygad om det positiva med min existens och uppfostrar mig och Yuki med järntass så vi är ju lite rädda för henne ibland... Fast hon skulle aldrig göra något mot oss som inte har något syfte så jag älskar henne ändå. 
 
Jag måste säga att jag faktiskt är väldigt lyckligt lottad som har så stor familj. Jag är ju aldrig ensam ♥ 
 
8-9 veckor och helt fluffig
 
Vacker ♥
 
 
Ca 12 veckor
 
 
 
En 5 månader ung skönhet ♥
 
Close up 

Kommentera här: